مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:162023-01-03اجتماعي

جان فدا | برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، برنامه بزرگداشت شهادت شهید سلیمانی امروز سه شنبه 13 دی در شهر های مختلف استان گلستان برگزار شد.

مردم رامیان امروز ساعت 9 صبح  در مسجد جامع این شهر مراسم بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی را برگزار کردند.

در مراوه تپه این مراسم در سالن شهرداری، در گنبدکاووس در مسجد قائمیه، در گمیشان در سالن آمفی تئاتر کتابخانه شهر و در بندرترکمن هم در سالن آموزش و پرورش این شهرستان از ساعت 10 صبح امروز این مراسم بزرگداشت برگزار شده است.

در شهر گرگان هم ویژه برنامه ای با عنوان منم میشم یه حاج قاسم به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد سردار دل ها ساعت 10 صبح در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور کودکان و نوجوانان دانش آموز و در دانشگاه منابع طبیعی با حضور حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور حوزه و روحانیت بعد از نماز ظهر برگزار شد.

در آزادشهر بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستای سید آباد این شهرستان مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی همزمان با برنامه بزرگداشت و یادواره شهدای این روستا برگزار خواهد شد.

در شهر انبارالوم آق قلا هم پس از نماز مغرب و عشا در مسجد روستای اسلام آباد و در دو شهر کلاله و خان ببین هم پس از نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه این دو شهر مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا | برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در گلستان

جان فدا | برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در گلستان